Vriend van Caritas

Caritas-oktober-2019.JPG

Christelijke naastenliefde is de betekenis van het Latijnse woord Caritas en dat is wat tot uiting komt in onze onderlinge band, maar vooral door de enthousiaste wijze waarop we door middel van muziek de Bijbelse boodschap van Gods liefde proberen uit te dragen.
Om dit te kunnen blijven doen kunnen we financiële steun goed gebruiken. Door u aan te melden als ‘Vriend van Caritas’ kunnen wij de boodschap van Gods liefde op muzikale wijze blijven uitdragen.

Voor een jaarlijkse bijdrage van € 35,- ontvangt u:

• 1 gratis kaart voor een concert

• een gereserveerde plaats tijdens een concert (voor max 2 personen)

• koffie of thee in de pauze of na afloop van een concert (voor 2 max personen)

Uiteraard mag U ook voor een hoger zelf te bepalen bedrag ‘vriend’ worden.

Wilt u hier meer over weten of heeft u vragen, neem dan contact op met vriendenkring@caritasaalsmeer.nl

Nieuwe vriend
Ik meld mij aan als vriend voor:
Ik maak jaarlijks het bedrag over

Bedankt voor je aanmelding als vriend van Caritas. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.