Charles Dickens vocal group

Ding dong merrily on high, Away in a manger, Er is een roos ontloken; u kent ze misschien wel, de oude -en inmiddels traditionele- kerstliederen. Veel van deze liederen zijn zelfs ouder dan de tijd waarin Charles Dickens leefde. Charles Dickens, een naam die velen doet denken aan de prachtige verhalen van Oliver Twist en A Christmas Carol. Die laatste is op vele manieren verteld en verfilmd.

Ziet u het voor zich? Straten bedekt met sneeuw, lichtjes achter de ramen die knus branden en kerkklokken die slaan om aan te geven dat het kerstfeest zich aandient. Er lopen mensen door de straat in prachtige jurken en jassen en ze zingen, geheel a capella, over de geboorte van Jezus en de engelen die de blijde boodschap vertellen.

De Charles Dickens Vocal Group verzorgt graag de muzikale invulling tijdens de koude dagen voor kerst in het winkelcentrum, kerken, zorgcentra of bij andere bijzondere gelegenheden.

Neemt u gerust contact op voor meer informatie